neděle 20. března 2016

Mugcaky

Krásně nazdobené, božsky dobré a hlavně zdravé = mugcaky! Můžete je vidět jak na mém instagramu, tak na facebookové stránce, která koresponduje s mým blogem. Pár fotek mugcaků jsem tam už přidala, ale z toho, kolik jsem jich již doma udělala je to minimum. 
A protože já, když jsem začínala, jsem si lámala u všeho hlavu, co tam asi ty holky dávají (časem na to přijdete sami), tak pro vás mám recept na mou nejoblíbenější variaci těchto "buchtiček".



Suroviny (2 až 3 "bobečky"):

• 3/4 hrnku namletých ovesných vloček
• špetka kypřícího prášku
• skořice (podle chuti)
• banán
• hořká čokoláda
• (sladidlo)
• 1 lžíce bílého jogurtu
• mléko dle potřeby
• kokos

• potraviny na zdobení dle vaší chuti a odvahy

Postup: Banán rozmačkáme, čokošku pokrájíme a jinak všechno smícháme v misce dohromady. Dodáme mléko dle potřeby. Těsto by mělo být lepkavé, určitě ne tekuté, ale ani moc tuhé. Doporučuji vysypat si hrneček kokosem, aby vám šla bábovička lépe vyklopit. Následně do hrnečku dáme cca 2 lžíce těsta a dáme na 2 minuty do mikrovlnky. Pak akorát vyklopíme na talíř a můžeme začít zdobit.

Na zdobení doporučuji: hořkou čokoládu, horké maliny/lesní ovoce, banán, jahody, řecký jogurt (mugcaky sami o sobě jsou tuhé, takže jogurt je k tomu ideální), ořechy. No prostě všechno možné a nemožné na co si jen vzpomenete.


Já osobně jsem se do mugcaků zamilovala. Jsou rychlé a jednoduché na přípravu a hlavně výborné. Mé mamce také zachutnaly, takže většinou dělám rovnou 4 bobečky. Jsou ideální jak k snídani, tak na svačinu. Hlavně si je můžete nazdobit a ochutit pokaždé jinak. Samozřejmě dávat si je každý večer k televizi není také úplně ideální, jak určitě víte. Variant, jak je připravit, je nekonečně mnoho. 



Napadlo mě, že pokud jste taky tak zažraní do zdravých dobrůtek, jako já, mohli byste fotky na instagramu označovat tagem #lifestylebyG, abych si všechny vaši skvělé výtvory mohla prohlédnout a také se inspirovat. Tak jsem zvědavá, jestli tam časem něco objevím.


Vaše utahaná
post signature

8 komentářů:

  1. Vypadají nádherně :) já jsem to jednou zkoušela a dopadlo to katastrofálně, ale asi je zkusím znovu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus. :) Já je ze začátku taky moc světoborný neměla a hlavně byly děsně tuhý. :D
      Děkuji:)

      Vymazat
  2. Mug cake je prostě nejlepší, taky jsem se do něj úplně zamilovala... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohu jedině souhlasit. Ten prostě nikdy neomrzí! :D :)

      Vymazat
  3. Mugcake je taková moje úniková snídaně, když nestíhám :D je super, že je člověk může dělat na 100 způsobů:))
    www.wantbefitm.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně. :D A když už vůbec nestíhám, jistí to ovesná kaše. :D
      Přesně tak, ta rozmanitost se mi na tom líbí nejvíce. :)

      Vymazat
  4. Mmmm, vypadá to luxusně! :) Já už asi rok říkám, že si to udělám a pořád k tomu nedošlo :D :D nějak nám teď blbne mikrovlnka, tak z toho mám respekt, aby se to vůbec povedlo :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!:)
      Být tebou, tak to zkusím. A kdyby se to nepovedlo, tak ho tam strč ještě na chvíli. ;) Určitě nebudeš litovat. :)

      Vymazat

Každý komentář potěší, děkuji. :)