pondělí 14. března 2016

Ořechovo banánový cheesecake

Jsem tu s dalším receptem. Tentokrát na ořechovo banánový cheesecake. Dělala jsem ho poprvé a musím říct, že takhle dobře se mi na první pokus snad ještě nic nepovedlo. Je to opět zdravý recept, takže se nemusíte bát si kus odkrojit i vy sami a bez ostychů si ho sníst.




Suroviny:

Korpus:

• 1 hrnek namletých vlašských ořechů
• půl hrnku kokosu
• 2 hrnky namletých ovesných vloček
• 3 lžíce kokosového oleje
• půl hrnku až hrnek mléka (podle chuti, já dala kokosové Alpro)
• půl prášku do pečiva
• sladidlo (já dala 2 lžíce medu a to bylo tak akorát)

Postup: Všechno smícháme dohromady, popřípadě přidáme více mléka, abychom z těsta neměli maltu. Vetřeme do vymazané dortové formy. 

Krém: 

• 2 vaničky odtučněného tvarohu
• 1 rozmačkaná banán
• 1 vejce
• sladidlo ( já dala 1 lžíci medu a bylo to stejně celkem málo sladké, ale mně to nevadilo)

Postup: Vše smícháme dohromady a osladíme medem, či stévii, nebo bych doporučila vanilkový, či banánový protein. Možná ani čokoládový by nebyl špatný. To vyzkouším příště. Vetřeme na korpus a nakonec ozdobíme dle libosti. Já jsem na cheesecake naskládala pokrájený banán.
Dáme péct na 30 - 40 minut na 190°C. Následně necháme chvíli vychladnout a můžeme podávat.


Když z toho vynechám taťku, který je zvyklý na více sladká jídla, tak mamce i mně moc chutnal. Možná jsem mohla dát trošku víc medu do krému, jinak těsto bylo sladké dost. Jak už většina z vás ví, tak velice ráda popíjím kafe, takže tento cheesecake doporučuji třeba k ranní, či dopolední kávičce. Nebude na škodu, když si ho nějak více nazdobíte, ale přece jenom, v jednoduchosti je krása, že? Příště bych chtěla zkusit krém osladit a dochutit vanilkovým proteinem, tak jsem na to zvědavá.
Jinak jeho náročnost byla velmi malá. Co se ale týče surovin, pro někoho z vás bude složité, někdy dokonce i nemožné sehnat namleté vlašské ořechy. V tom případě bych zvýšila dávku kokosu třeba na hrnek, anebo bych dala tři hrnky namletých vloček. Pokud vás napadlo něco jiného, tak se nebojte a jděte do toho!

Přeji hodně štěstí! A pište, jak dopadla ta vaše ořechovo banánová dobrůtka.



Vaše zmlsaná 
post signature

6 komentářů:

  1. Gabčo, ten vypadá božsky! ♥ Navíc máme teď doma takovou zásobu banánů, že ho prostě musím vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      No my je teď taky kupujeme furt, kvůli mně. :D

      Vymazat
  2. Mnam ♥ vypadá skvěla, děkuji za tip =) určitě vyzkouším =)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuji. :)