úterý 8. března 2016

Zdravé banánové palačinky

Už jste si mohli všimnout, že mám pod názvem blogu nabídku, kde se nachází "složka" Recipes. No a také jste mohli zjistit, že tam ještě nic není. Ale tímhle okamžikem se to všechno mění! Mám tu pro vás první zdravý receptík. Našla jsem ho na instagramu, myslím, že u @jmenujisepeta a nemůžu si tyto palačinky k snídani vynachválit nejen já, ale i má mamka a můj přítel. Tak dost keců a pojďme na to!




Suroviny (cca na 2 porce):

• 1 banán
• Půl lžičky kypřícího prášku
• 200g rozemletých vloček
• 2 vejce
• (Vanilkový protein)
• Mléko 

Poleva:
• Zakysaná smetana
•Med

Postup:
1. Banán si rozmačkáme, rozmixujeme (nebo jakkoliv zdevastujeme na kaši).
2. Všechno smícháme dohromady a nakonec přilijeme mléko, aby se nám všechno krásně spojilo. Těsto musí být trochu tekutější, abyste ho vůbec mohli na pánvičku nalít, ale zase ne jak průjem voda.
3. Smažíme na kokosovém oleji do ideální hnědo-zlaté barvičky.

4. Smícháme zakysanku v misce s lžící medu.
5. Každou palačinku potřeme a dáme na ni další. (Opakujeme, dokud se nám nezřítí palačinková pyramida.)
6. Dozdobíme podle chuti a libosti.

Abych řekla pravdu, tak až napotřetí byly ideální. Poprvé jsme je dělala u přítele a půlku jsem spálila. Takže si dovedete představit tu ostudu, když tam přišli jeho rodiče (mají spojenou kuchyň s obývákem) a všude byl kouř, smrad a bordel. 
Podruhé jsem je dělala doma. Potají jsem se plížila z postele, abych přítele nevzbudila a mohla ho překvapit snídani do postele. Trošku se mi rozpadaly, ale byly o dost lepší než poprvé a ano, překvapení se mi povedlo!
No a nakonec jsem se do nich pustila nedávno, opět doma. Tentokrát jsem chtěla udělat radost mamce a musím říct, že si je (a mě samozřejmě) moc chválila. Poprvé jsem je  smažila na kokosovém bio oleji z dm. Který může jen doporučit, pokud nemáte nepřilnavou pánvičku.


(Mamka nemá ráda maliny, ne že bych jí ošidila :D)

Určitě dejte vědět do komentářů, jak se vám povedli, pokud je případně budete zkoušet. 
A hodně štěstí! 
Přeje:


vaše milovnice zdravého mlsání
post signature

6 komentářů:

  1. Tyhle palačinky chci už hrozně dlouho vyzkoušet, ale pořád sem se k nim ještě nedostala - tak teď už opravdu musím! Vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji.:) Na to aranžování si také dost potrpím. :D :)

      Vymazat
  3. V pátek je vyzkouším, vypadaj fantasticky :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pak určitě dej vědět, jak dopadly. Hodně štěstí! :)

      Vymazat

Každý komentář potěší, děkuji. :)